czwartek, 10 lipca 2014

Welcome!

Cześć wszystkim : )

Dziś będzie krótko i na temat - jak na powitalny post przystało. Tego bloga założyłam z nadzieją na zabicie wakacyjnej nudy, ale mam nadzieję, że wytrwam tu o wiele, wiele dłużej. Miałam już wcześniej styczność z blogowaniem, ale mój słomiany zapał połączony z lenistwem wcześniej czy później unicestwiał to, co udało mi się stworzyć. Teraz, pełna optymizmu i chęci do działania, liczę na nowy, lepszy początek. O czym będzie na "Peppermint&Pink"? O niczym, o jedzeniu, muzyce, książkach, filmach, modzie, ciekawych pomysłach, podróżach ... o wszystkim. Taki mam przynajmniej zamiar ;) Mam nadzieję, że to, co się tu znajdzie przypadnie Wam do gustu i zostaniecie ze mną na dłużej. Enjoy!


6 komentarzy:

  1. ech, mam podobnie z tym zapałem. blog zapowiada się ciekawie, dodaję do ulubionych :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja kocham stokrotki <3


    +obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia i wytrwałości w pisaniu bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  4. super, uwielbiam podróże

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też niedawno zaczęłam blogować, życzę Ci powodzenia i witam w blogosferze ;>
    http://variouseverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń